Publicat pe 11 comentarii

Spirala nu mai trage Skoda Octavia 2 Facelift 1.6 TDi CAYC

Martor spirala galben Octavia 2 FL 1.6 motorina

Martorul spirala aprins cu check engine si motorul nu mai trage, turatia abia se ridica pana in 2.500 Skoda Octavia 2 Facelift 1.6 TDi  cod motor CAYC putere 77 kw sau 105 cai care sa fie problema.

Ce va pot spune este ca in majoritatea cazurilor peste 90% este vorba de EGR, iar toatea astea se intampla intre 150.000 si 200.000 de km reali. Daca nu aveti unde sa demontati EGR cu manopera ieftina va recomand sa-l schimbati din prima, acesta se poate curata dar riscati ca peste un timp in unele cazuri destul de scurt sa se defecteze si iar o sa platiti manopera.

Martor spirala galben Octavia 2 FL 1.6 motorina

Cele mai des simptome intalnite.

  • martorul spirala de culoare galbena (vedeti poza) se aprinde in mers
  • masina nu mai are putere
  • turatiile nu mai depesesc 2500
  • se aprinde check engine (vedeti poza)
  • daca masina a stationat cateva ore martorul siparala se stinge iar motorul are putere, functioneaza intre 10 si 20 de minute dupa ce se aprinde iar lumina de atentionare cu forma de spirala si ramaneti fara putere

Top producatori pentru supapa EGR la Skoda Octavia II Facelift 1.6 TDi CAYC 105 cai.

  1. EGR original Skoda cod 03L 131 512 AP vedeti aici pretul.
  2. Producator BorgWarner (Wahler) este si piesa care vine pe original dar fara emblema Skoda pe ea, vedeti aici pretul.
  3. Producator NRF tara de origine Olanda.
  4. PIERBURG tara origine Germania.
  5. Vemo tara de origine Germania.
  6. MAGNETI MARELLI
  7. ERA tara de origine Italia.

EGR Skoda O2FL


EGR Skoda O2FL


Topul este facut pentru raport calitate pret, nu au fost inclusi in top urmatorii producatori: Lucas, Japanparts, MEAT&DORIA-HOFFER, HITACHI, ASSO, Loro, METZGER, Starline, Sidat, Elstock, Engietech, Huco, A.I.C. 

Daca doriti sa stiti parearea noastra despre producatori exclusi din top nu ezitati sa ne lasati un comentariu.

Cod original EGR 03L131512AP sau 03L 131 512 AP, aceasta piesa a fost montata pe motoarele 1.6 TDi si 2.0 TDi care se regasesesc pe urmatoarele marci si modele:

  • Audi A3, Q3, TT.
  • Skoda Octavia, Superb si Yeti.
  • Seat Alhambra, Altea, Leon
  • Volkswagen Beetle, Caddy, EOS, Golf 6, Jetta, Passat, CC, Polo, Scirocco, Sharan, Tiguan si Touran.

 

11 comentarii la „Spirala nu mai trage Skoda Octavia 2 Facelift 1.6 TDi CAYC

  1. Bună ziua,
    Am o Jetta 2013, CAYC, m-am trezit că îmi clipește spirala și limitează puterea, adică exact simptomele pe care le spuneți.
    Pe tester apare acest cod de eroare:
    P046C00 – EGR Sensor „A” Circuit Range/Performance
    Intermittent
    Mileage: 276136 km
    Priority: 2
    Malfunction frequency counter: 3

    Aș vrea să detaliați puțin părerea pe care o aveți despre producătorii care nu intră în top.
    E clar că trebuie să schimb EGR-ul, datorită dumneavoastră deocamdată mă gîndesc să aleg între Wahler, Pierburs și NRF, dar aș lua în considerare și alte mărci, dacă aș afla mai multe.

    Cu stimă,
    Adrian

    1. Buna seara, despre ce producatori doriti sa aflati mai multe?

      1. Sincer să fiu, chiar nu știu ce să iau. M-ar interesa să aflu (nu neapărat doar de la dumneavoastră, ci în general vorbind) cît mai multe despre toți cei enumerați de dumneavoastră.
        Am întrebat azi la cîteva magazine de piese auto și văd că Wahler e undeva pe la 1200-1400, Pierburg cam 1000, iar NRF 800 lei.
        Mă gîndeam la NRF, dar am citit pe siteul lor că au fost cumpărați în 2010 de o firmă din India. Nu știu ce să zic, dar nici la Jaguar nu mă mai uit cu jind după ce au fost cumpărați de indieni.

        1. Asa putem sa spunem despre multe marci, Opel și Vauxhall cumparate de PSA, Maserati cumparat de Stellantis fostul Fiat, Volvo cumparat de Geely, si astea sunt doar marcile de renume cumparate de alte marci mai putin fiabile sau din tari precum China si India. Oare marcile cumparate si-au pierdut din fiabilitate!

          Daca doriti sa aflati un raspuns la intrebarea dumneavoastra, intrebati un service autorizat Skoda care este cel mai montat EGR si la cat timp s-a intors cu probleme in service.

          1. Dacă întreb la reprezentanță, probabil îmi vor spune să pun doar OEM. Pe mai multe forumuri unde am intrat, la fel, toți spun doar de OEM, de parcă Pierburg, NRF sau Vemo nici nu ar exista. Postarea dumneavoastră este una din puținele în care nu m-am lovit de talibanismul „ia doar OEM”.
            Cred că o să merg pe un Wahler. Din moment ce tot ei fac și piesa OEM, nu văd de ce aș da 2.400 lei în loc de 1.200.

            Mulțumesc!

  2. Spune-mi te rog cum ai rezolvat ca aceleași simptome le am și eu la Skoda

    1. Am schimbat EGR-ul.

  3. salutare..pe tester mie mi-a spus injector nr.1….acum astept sa vad (ieri am dus masina la service)

  4. buna ziua ,la fel am pățit și eu ,spirala se aprinde intermitent,cu martor de motor aprins , cu eroare de start stop ,nu se mai tureaza dar și tremura destul de puternic la relanti. mulțumesc

  5. Buna ziua spirala îmi apare în mers și nu mai trage egr schimbat cu 3 zile înainte să apară spirala nu înțeleg cauza atâta timp când a fost schimbat egr-ul

    1. Buna ziua, puneti masina pe un tester.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *